Grow up – príbehy novej generácie
V rámci kampane Grow up našla značka Mercedes-Benz nové
spôsoby marketingovej komunikácie. Pre päť modelov rodiny kompaktných
vozidiel bol vytvorený najkomplexnejší obsah v histórii značky.
Medzi dospievaním a malomeštiactvom
Viac ako 100 sekvenciami pohyblivého obrazu a viac ako 90 obrázkami
životného štýlu a produktov bolo na konci roka ukončené rozprávanie
príbehov novej generácie.
V centre kampane stoja ľudia, ktorí v napínavej atmosfére
medzi úžasným dospievaním a malomeštiactvom stelesňujú životnú silu
nových kompaktných vozidiel. Jedným z protagonistov je americký raper
A$AP Rocky. Kampaň odštartovala začiatkom marca 2017. Na internetovej
stránke www.mercedes-benz.com/growup nájdu záujemcovia nielen
podrobnejšie informácie o produkte, ale na jednotlivých trhoch aj
flexibilné doplnkové obsahy, ako napríklad integráciu mimoriadnych
modelov WhiteArt Edition.
Modernejšia, progresívnejšia a dynamickejšia
„Kampaň Grow up je omnoho viac než len veľká kampaň pre
konštrukčné rady. Je to ďalší impulz pre celú značku smerom
k modernejšiemu, progresívnejšiemu a dynamickejšiemu vystupovaniu
v rámci celej prezentácie značky Mercedes-Benz,“ povedal o zámere
kampane Dr. Jens Thiemer, vedúci marketingovej komunikácie Mercedes-Benz
pre divíziu osobných vozidiel. „Kampaňou Grow up novým spôsobom
interpretujeme tradičné hodnoty a odhady značky Mercedes-Benz
a ukazujeme ich dnešnú interpretáciu aj význam v generáciách X a Y.
Príbehmi Grow up pritom spoločne s našou agentúrou antoni prezentujeme
nekonvenčnú kampaň, ktorá sa vo svojej dôsledne digitálnej orientácii
a mechanike obsahu nepovažuje v prvom rade za reklamu.“
Mladá sebavedomá generácia
Stredobodom kampane je päť filmov, ktoré na stránke kampane
www.mercedes-benz.com/growup zastupuje päť modelov rodiny kompaktných
vozidiel. Rozprávajú príbehy o mladých ľuďoch a modernom dospievaní so
všetkými jeho vzostupmi a pádmi. Napríklad o dvoch kamarátkach, ktoré si
po hádke a niekoľkomesačnom odmlčaní uvedomia, že skutočné priateľstvo
je veľmi cenné a prekoná aj ťažké časy.
Filmy, ktorých réžiu prevzal ocenený švédsky režisér
Gustav Johansson, ukazujú zábery v mladom, autentickom duchu. Žiadne
umelé svetlo, žiadne inscenované pózy a, samozrejme, pôsobivé začlenenie
vozidiel. Kampaň tak pôsobí očarujúco a opisuje svet značky
Mercedes-Benz, ktorý v mladej sebavedomej generácii „Grown ups“ vyvoláva
nadšenie pre značku.
Nové podoby moderného luxusu
Ako zástupca novej generácie mladých dospelých stelesňuje tento
životný pocit americký raper A$AP Rocky. Vo filme o kupé CLA rozpráva
doposiaľ nevypovedaný príbeh o svojom vzostupe ako hudobník a módna
ikona z Harlemu až na svetové javiská. „Vo svojom živote som sa neustále
stretával s neúspechom. Záleží len na tom, aby si sa nepoddal a vždy
znova vstal,“ myslí si A$AP Rocky.
A$AP Rocky o svojej životnej filozofii
„Musíš nanovo objavovať svoj život, pokým nedosiahneš úspech.“
Ďalšími protagonistami filmov sú herečka Lucy Waltersová,
herečka a producentka Julia Morrisonová, herečka a režisérka Anna
Zahnová, herec John Rue známy zo seriálu House of Cards a fotografka
Alice Moitié. Táto 25-ročná Francúzka je navyše zodpovedná za obrazové
motívy. Vďaka svojej záľube pre nový druh klasickej estetiky vhodne
dopĺňa posolstvo kampane. Kampaň odštartovala začiatkom marca televíznym
spotom, ktorý upútavkou „Best of“ zostavenou z piatich príbehov vzbudil
zvedavosť.